Wednesday, August 24, 2016

بیانیه ی دوم -صندوق حمایت مالی از مبارزان فعال




بیانیه ی دوم 
 شورای هماهنگی صندوق حمایت مالی از مبارزان فعال

با درود و سپاس از همراهی  عزیزانی که با اعلام حمایت از طرح صندوق حمایت مالی از مبارزان فعال به جمع شورای هماهنگی پیوسته اند.

شورای هماهنگی در نظر دارد :
به نهادها و سازمانها و افرادی که مقاومت و مبارزات پیگیر آنها در گذشته تاثیر مطلوبی در حمایت از مبارزان داخل ایران گذاشته است به منظور " قدردانی و ثبت شیوه های مفید در تاریخِ مبارزات" - از این جهت که حرکت های اصیل و مردمی و مبارزات آزادی خواهی واقعی و نه دولت و حکومت ساخته برای "شورای هماهنگی" قابل تشخیص است-  به افراد و سازمان ها و نهادها،" نشانِ  جسارت، مقاومت، شجاعت" اعطا نماید.

این شورا به عنوان اولین اقدام در این راستا، اولین نشانِ "جسارت،مقاومت، شجاعت" را به :
"نهاد مادران علیه اعدام" اعطا می نماید.
این نشان طی مراسمی به نماینده یا نمایندگان این نهاد تقدیم می گردد.

شورای هماهنگی بدین وسیله از مسئولانِ "نهاد مادران علیه اعدام" دعوت می کند تا به عنوان عضو مشورتی برای صندوقِ حمایت مالی به خانواده های مبارزانِ دربند، به شورای هماهنگی صندوق حمایت مالی از مبارزان، یاری رسانند.
اولین شورای هماهنگی به صورت موقت تا برگزاری اولین انتخابات و تشکیل شورای هماهنگی دوم (دائم) به وظایف خود بر اساس مواد مندرج در بیانیه ی شماره یک ادامه خواهد داد.
این شورا بدین وسیله از همه ی فعالان سیاسی و مدنی و متخصصین ایرانی در رشته های مختلف، دعوت به حضور در اولین نشستِ مجمع عمومی که در هفته ی آخر سپتامبر سال جاری برگزار می شود، می نماید.
حضور در اولین نشست عمومی از طریق اسکایپ امکان پذیر است. 

با آرزوی راهی روشن
اولین شورای هماهنگی ( کمیته ی موقت اجرایی)  
August 24, 2016  
سومِ شهریورِ  ۱۳۹۵

نشانی الکترونیک :   sahmiran2016(AT)gmail.com
      وب سایت :     www.sahmairan.blogspot.com      


No comments:

Post a Comment